A dobos a zenész legjobb barátja, és örök támasza! :)

Nosz Jani dobos blogja

A tökéletes képlet. Dobszerkó rám szabva.

2022. április 04. - NoszJani

Aki követi a blogot, vagy engem az nem lepődik meg, hogy időről időre gondolok egyet és cserélek, váltok, gondolkodok, kipróbálok.  A Gretsch is egy impulzus vásárlás volt, hát meggondoltabban is vásárolhattam volna de akkoriban sok Gretsch kicsomagolós videót néztem, és épp meg tudtam oldani, elhoztam a szettet, ami kicsi méretei ellenére szép hangot adott, de valahogy minden alkalommal tompítani kellett vagy valamit tenni vele hogy olyasmi hangja legyen amit szeretnék.  Ezt ugye új-korában nem tudja az ember milyen lesz.  Nagyon szép ékszer a Catalina Club, és otthonra még elég is lehetett volna, de volt egy másik Pearl cucc is, sok helyet foglaltak és a "MilánGergőnél" (dobkupec.hu) épp felkerült egy dob.

b5f09916-baf4-4843-a424-03d7d02bf00a.jpeg

Hát ez a dob engem nem érdekelt annyira, mert hogy drágának tűnt (nekem) és piros is volt, ami bizonyos dobok esetében szép, de (ne kérdezed miért) nekem egy Pearl ne legyen piros, birdó.  Egy Tama, vagy Yamaha igen, de egy Pearl legyen kék, vagy zöld, vagy szürke.  Na szóval egyik nap másik nap felmentem a Dobkupec oldalra és csak ez a kép ragadt meg a fejemben, a piros Pearl, ez szép, de kit érdekel, hisz ez MAPLE és akkor még azt hittem 22-es (pedig ki volt írva hogy 20-as, tehát pont nekem lett gyártva az én kis méreteimhez) szóval gondoltam, ha van egy 22-es Pearl amivel nem vagyok teljesen elégedett meg van egy 18-as Gretsch ami nagyon jó, de annyira mégsem, akkor miért ne cserélném be ezeket? (vagy valami ilyesmi) 

Így történt  hogy délben ráírtam a MilánGergőre, hogy szerinte mehet-e a "biznic" és meg tudtunk állapodni (részletek titkosak) :D és már aznap este a szobában állt ez a szép, és kegyetlenül fantasztikus hangszer. Igazi juhar.  Gyönyörű szín, tökéletes hang, most mit mondjon az ember?  Abba meg tudunk állapodni, hogy a nagyon sok-százezres hangszerek, vagy milliós cuccok sem szólnak annyival jobban, mint amennyivel drágábbak, és akkor ez egy olyan dobosnak mint én aki nem vagy alig lép fel jelen helyzetben több, mint tökéletesen megfelelő, de ha holnap nagyszínpadon kéne vele zenélni tökéletesen oda való lenne. 

Szeretném, ha ez a hangszer sokáig meglenne, mert ebbe most tényleg nem lehet belekötni. Megvan benne minden. A minőség, a hangzás, a brend, a külcsín, minden rendben van.  Tudjátok, nekem a Pearl egyfajta sors-becsípődés, már megint, nem én kerestem, amikor dob kellett mindig Pearl vagy leányvállalatainak cuccai kerültek elém, ha koncert volt az is azzal volt, és most megint ebből volt Maple, 20-as ami nekem kell.  És a legkisebb gyerekem is a Pearl 75. évfordulóján született.  Ezzel is üzent a sors, vagy tudom is én micsoda.... :)

Na majd jövök...  most kell majd egy rendes lábgép, állványok és cinek. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://janidobol.blog.hu/api/trackback/id/tr2717797177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása